lørdag 26. september 2009

til Maria <3

d e egentli litt pussi d å tænke på at Maria e dn såm lyste opp live mitt.. hadde ikke ho kommen dn dagen ho kom så hadde ikke æ vært hær.. æ har ikke sakt nakka te ho førdi æ liksom ikke har "tort", æ e ikke dn personen som klare å snakke om sånt.. Æ like best å skrive ned ting førr d e liksom lettest..

Ho har alltid vært såm dn andre søstra æ trængte, å ætter i dag så føle æ at bånde mellom åss har blidd sterkere, førr d e nån såm har sakt nakka såm ikke e sant te kjærestn min, å dn eneste såm veit alt om mæ e Maria å ho har ikke sakt nakka te han sir ho.. till å me mamma eller søster eller pappa eller bror veit ikke meire om mæ enn ho jør..

Maria e en vænn man kain stole 100% på, å æ e kjæmpe gla førr at ho blei en del av live mitt.. førr såm sakt, hadde ikke ho kommen å lyst opp live mitt... så hadde æ verken skrevve d hær eller vært i live hær i værden...

Ho ane ikke kor mye ho betyr førr mæ, førr mæ betyr ho alt, æ ville ha gitt mitt eget liv førr å redde hennes <3<3

Æ e kjæmpe gla i dæ Maria! æ håpe du læse d hær så du forstår kor mye du betyr førr mæ <3<3

1 kommentar:

  1. Kjære vennen min <3

    sitter med tåra i øyenkroken :'(
    Dette kom som et sjokk på mæ! Håpe virkelig at du har d bedre i dag vennen min! Og d som skjedde i går sku vi vært foruten! Men æ blir å snakke litt me h*n! Vennen, husk æ e her for deg, hvis du treng å prate med nån, eller treng trøst, eller bare gjøre nokka helt anna. Uansett ka vennen! Blei så lei/forbanna/såra i går. men ikke på dæ vennen! Husk vi støtte hverandre i tykt og tynt<3

    Og husk æ e ubeskrivelig gla idæ og, vil dæ ikke nokka ondt.

    <3elsker deg engelen min<3
    Stå på!

    SvarSlett