tirsdag 28. februar 2012

Usynli førr alle andre

Slit vældi mye førr tia.. føle at ingen bryr sæ å ingen sjønner min situasjon, ingen vil sjønne min situasjon! dæm vælge bare å vri å vende på d som egentli e sant.. æ e usynli førr alle andre.

føle at alle trur at æ har d så bra førr tia, bare førdi æ har fådd mæ jobb. mn d e heilt feil, æ slit vældi mye veit ikkje kor længe æ blir å holde ut.

har daglige tanka om å ta live mitt, ingen ville jo ha savna mæ å ingen ville ha lagt mærke te d hæller..

5 kommentarer:

  1. eg vil savne deg!!!!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. da trur æ du e dn eneste <3 mn har d mye bedre no, ætter at æ sprakk å fikk gjort nakka me tankan så e alt blidd mye bedre. tankan e kommen på nakka anna å d e å kjæmpe. æ ska ikkje gje opp så lætt, æ ska klare d hær! godt at æ har værtfall en som bryr sæ om mæ! <3

      Slett
  2. Eg vil alltid bry meg om deg! Om det noen gang skulle skje deg nokka så vet eg ikke ka eg blir å gjøre, eller kor eg blir å gjøre av meg, du e alt førr meg! <3

    SvarSlett
  3. vi vil ik at du ska gi opp.
    vi er nu her for deg.<3<3
    vi vil savne deg !! det e mange der ute som bryr seg om deg!!!<3<3<3

    SvarSlett
    Svar
    1. æ ska ikkje gje opp, ikkje så lætt..

      Slett