lørdag 2. januar 2010

har d ikke så bra akkurat no. har sotte å tænkt på live mitt, kor dårli d har vært me all dn mobbinga å utestenginga..

huske d at alle i klassn min på u.skoln snakka om kor bra dæmmes helg eller ferie hadde vært.. mens æ bare satt på rommet mitt satt endten på internett, spilte eller så på mange av dæm gamle filman mine. eller så satt æ bare i tankeverden å tænkte på live mitt kor mye æ blei mobba å utestengt.. mange ganga endte d me at æ rispa/kutta mæ. æ tænkte mange ganga åsså på å ta selvmord, æ satt længe å planla d. mn så tænkte æ ætter d at æ sku la dæm få en sjanse te, mn d blei mange sjansa ætterkvært. æ ga dæm rætt å slætt alt førr mange sjansa :S d va ingen som engang sporte mæ om æ ville være me på nakka, ikke se en film engang =(

æ satt seinest i ste når æ va på færga å tænkte på at æ sku gå opp på dekk dær kor han som styre båtn e. tænkte på at da sku æ klatre over gelenderet å hoppe... mn når æ våkna fra tankan mine, va vi fræmme i Olderdalen..=(  så da måtte æ bare gje slipp på dn tanken å gå i bussn å sette mæ. d hadde vært så fint å bare hoppe å la mæ synke ned i mørket å være dær te æ virkeli va dau..da kunne ingen hatt noen sjanse te å "redde" mæ å ingen ville engang finne mæ =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar